یک نفر به دفتر "رومه" زنگ می زند و از شهرداری منطقه که زباله های محله شان را به موقع جمع آوری نمی کند، شکایت می نماید. دومی به "رومه" پیامک زده و از کمبود تعداد اتوبوس های خط گلایه می کند. سومی "رومه را محل مناسبی برای درج انتقاد از بیمارستانی که به انداره کافی تخت ندارد، می داند.

اما آیا "رومه"، محل مناسبی برای درج شکایات و انتقادات اینچنینی است!؟

آیا مردم نمی دانند که برای شکایت از پیمانکاران جمع آوری زباله، باید با شهرداری تماس بگیرند؟ آیا آن ها آگاه نیستند که جهت افزایش تعداد اتوبوس های خط . باید "اتوبوسرانی" را در جریان مشکل پیش آمده قرار دهند؟ آیا "مشکل داران" مستحضر نیستند که مدیریت محترم بیمارستان یا وزارت بهداشت باید کاری کند که مشکل کمبود تخت بیمارستان . مرتفع شود؟

بعید است که جواب سوالات اینچنینی مشخص نباشد!

همه می دانیم که بیشتر مردم جواب همه پرسش های بالا را خوب می دانند، اما این را هم می دانند که نامه هایی که حالت سرگشاده پیدا نکرده و تعداد قابل توجهی از افراد از مفاد آن مطلع نمی شوند، در بیشتر اوقات، مورد توجه جدی قرار نگرفته( مورد توجه شوخی هم قرار نمی گیرد) و گره ای از مشکلات ایشان را باز نخواهند نمود.

از سوی دیگر، گروه پرشماری از مردم هستند که با اعتقاد راسخ برموضوع زیر دست به نامه نگاری یا ارسال پیامک به مطبوعات(که به درستی آن ها را "مطبوعات" نامیده اند) می زنند:

مسئولین و متصدیان امور هرگز "نامه ها" را نمی خوانند; "رومه ها" را، شاید، بخوانند!

رومه ,نامه ,مردم ,مشکل ,مورد توجه ,مناسبی برای ,تعداد اتوبوس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی دانلود آهنگ, دانلود موزیک جدید, دانلود فول آلبوم, دانلود آهنگ ترکی فنی و مهندسی pnumechanic دیجی کار سایت خبری و تحلیلی وطن خبر انجمن راشنبلاگ اشپزی دختری به نام یلدا